torsdag 27 januari 2011

En Virkad Apa

Min mor bad mig för någon vecka sen att virka något som hon kunde ha på sin dator skärm eller på sin lampa på hennes jobb, och vad hänger inte bra om en apa? Jag virkade i hop alla delar förra onsdagen under skoltid, sedan började jag att sätta ihop den för några dagar sen, men han var så ful så att han fick hamna i en låda ett tag. Så idag ville jag virka lite, men kände mig lite tvingad (av mig själv) att virka klart det jag börjat med. Först tänkte jag sätta ihop en docka jag börjat med, men då insåg jag att jag inte virkad några händer eller fötter(eftersom de skulle vara i samma färg som apans och jag inte ville blanda ihop dom och ta fel) så det blev att sätta ihop apan. Det gick ganska fort och med piprensare i armar, ben och svans kunde han hänge bra! Så nu ska han flytta till min mamma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar