lördag 29 januari 2011

Målar färgerna kom fram ur dess gömma!

Ja, det var länge sedan som jag målade hemma. Jag hade en period som jag målade jätte mycket, i början av förra året och hösten innan det, men sen blev det mycket i skolan och pressen hamnade på att måla siochså (jag går bild och form på gymnasium). Så det blev inget där ett tag för utom lite smått då och då, men nu åkte färgen fram och troligen blir det lite måleri i morgon med! Jag gjorde lite "gubbar" som jag gjort förut och som jag gillar mycket. Förre gången jag gjorde dom lyssnade jag mycket på Evanescence och speciellt på låten Hello. Så jag gjorde fyra små målningar med  text i från låten. Här är dom:

I'm your mind, giving you someone to talk to!!

Has no one told you she´s not breathing?

Don´t try to fix me.... I´m not Broken

Hello, I the lie livning for you so you can hide

Den jag målade i dag var inte ifrån någon låt eller så och färgen blev inte riktigt likadann eftersom den gröna färgen jag använde till figurerna tidigare är slut. Men det blev ganska likt, dock är denna mer deprimerade än dom andra. MENMEN! Det fungerar i allafall!
It does not hurt at all

Alla är 23x22,5 cm, och alla figurer är ungefär lika stora, det är bara att visa är mer in zoomade än andra så texten ska synas någorlunda! Men nu ska jag sova! Goder Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar