måndag 14 februari 2011

Alla hjärtansdag!

I år slog jag till stort! Jag gav både present och ett kort till min kille.

Kortet jag gjorde, det är de första alla hjärtand dag kort jag gjort de senaste 5 åren!
Jag gillar det, dock blev det misslyckat med blomman; Jag använde mig av ett flytande lim som sögs upp av blomman. Min första tanke var att sätta dit en ny blomma, men jag trodde att det skulle försvinna när det torkade men icke!Men jag tycker det är sött i allafall!


 Som present fick han en papplåda jag målat med innehållet nedan!
(eller ja inte alla dom korten nedan, han fick 90 stycken)
 En liten virkad "påse" med 30 st glassaker :p
 Ett paket tärningar, dom var vita men jag målade dom med hobbyfärg och sedan lackade jag dom
En miniräknare som jag målade ett träd på!

Glad alla hjärtansdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar