lördag 12 februari 2011

Mer shopping!

I går träffade jag en kompis till mig i Stockholm, det var inte den bästa dagen att åka i väg som ånga vet. Det tog 4 timmar hemmifrån till Stockholm, det brukar ta ungefär två. Vi åkte bägge samtidigt hemmifrån och det var meningen att jag skulle komma fram ungefär fem minuter innan hon skull. Det slutade med att hon kom fram 10 innan mig, tur i oturen att ingen blev tvungen att vänta i Stockholm själv i flera timmar !

Som sagt köpte jag lite nya saker!
Favoriten är uggle stämpeln! Den köpte jag på Ljunggrens Pappershandel för 75 kr!
Clear Stamps, Mönsterpapper, Lås och nyckel dekoration, En "rulle"band och tre andra olika band blev det på Panduro. Sedan köpte jag den lilla stämpledynan ifrån Akademibokhandeln för 10 kr.
Jag har även suttit fast klistrad vid tradera och köpt lite stämplar:
En liten Snigel
Två Kanniner
ClearStamps med blommor och Älvor
En grymst söt Ko

Dock är det osäkert om dom inner anlända innan jag åker :( MENMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar