tisdag 22 mars 2011

Bara ett skämt


"It was only a joke when I said that I would put you in a cage... but then you got scared and i feared you might leave.. "

Den här började jag på efter att jag gjorde den förra, det ända som var kvar att göra var texten och buren. Tur var det för mina färger har torkat, dom hade börjat torka förra gången jag använde dom men då gick de att ta lite extra vatten så var det lugnt. Men inte nu, dom är alldeles för gamla. Plus att även mina penslar att nått sin tid, visst så köpte jag lite penslar i Thailand som fungerar bra, men inte smala. Jag har en oöppnad förpackning med färg, men bara små tuber. Ett väldigt jobbigt läge, även om jag inte målar jätte mycket just nu så vet jag att om jag känner för att måla så kommer jag få problem. What to do what to do!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar