tisdag 22 mars 2011

Handsmycke

Just nu kan jag inte låta bli med att vara grymt nöjd med mig själv!




Det var väldigt pilligt (speciellt eftersom jag har tappat bort bägge min platta tång och var fast med en runt och en avknipsare). Det var lite jobbigt att få det exakt jämnt och jag flyttade runt det många gånger. Men jag måste säga att det är snyggare i verkligheten ;).

Känns lite tråkigt med bara korta inlägg i dag, men det blev så eftersom så fort jag var klar med en grej så fotade jag det, la upp bild och började sedan på nästa! Det har varigt en rolig efter middag! Jag fick även tre packet från tradera (vilket jag använde till ängeln från tidigare inlägg), så nu ligger de massa påsar med smyckedelar, avknipsade grunkor och annat över hela skrivbordet!. Plus att jag har en hög med scrapbook papper på bordet! Jag vill köpa en hurts med en låda som man kan hänga mappar i, det skulle vara super att få ordning på alla papper, stämplar och prylar som ligger lite varstans på skrivbordet, i en plastlåda och i små platta papplådor! Dock kräver de en resa till IKEA och pengar, vilket jag inte får förens nästa vecka och som inte ska gå till sådant! Eftersom jag inte jobbat alls blir de inga extra pengar utöver studiebidraget och en hurts kostar ett par hundralappar. Jag har kollat på blocket och dom hade lite, men då måste man ta sig dit och bensinen skulle kosta lika mycke som en hurts på IKEA. Jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar