måndag 28 mars 2011

Mobilsmycke till mig

Jag kände att det var dags att fixa ett nytt mobilsmycke till mig, när jag ändå höll på att göra till andra; varför inte till mig själv med? Så igår kväll, runt kl 1 på natten, jag hade glömt att ställa fram klockan så jag trodde att kl bara var 12 vilket är en helt okej tid att sitta uppe och börja med nya saker!
Iallafall blev det såhär:

En uggla, ett kors, två snuttar kedja, åtta små öglor, en stor ögla(bytte ut den som satt i mobiltråde), mobiltråd och sex små pärlor! Det var det som behövdes! Jag bytte ut ringen som satt i mobilsnöret eftersom dom aldrig är bra. Som går inte att trycka ihop ordentligt och enligt min erfarenhet brukar dom öppna sig! Det är tråkigt att tappa hela smycket. I början av året så gjorde jag en sandwich-glas i lera som jag hade som mobilsmycke. Jag hade på den en halv dag sedan var den borta. Hur tråkigt som helst!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du vill vara med i min utlottning! Och tack vare din kommentar så hittade jag hit till din mysiga blogg.

    Önskar dig lycka till :)
    -LadyNight

    SvaraRadera