onsdag 16 mars 2011

Stor Shopping!

Nu har det blivit mycket handlat igen, massa garner, mera  papper och ännu fler ögon! Lådan till säkerhetsögonen ekade tom när jag kom hem, hade endast två par svarta 9mm ögon och eftersom jag använder mig mest av svart(tydligen) beställde jag fler.


Beställningen lades hos Ilkka igen och i dag ramlade dom ner i brevlådan:
10 par 12 mm transparanta
10 par 12 mm svarta
10 par 10,5 mm transparanta
10 par 9 mm svarta
10 par 6 mm svarta

Beställde dessa ifrån Jannas Amigutumisar och dom kom igår. Där köpte jag:
5 st svarta ovala nosar 10 mm
5 st svarta ovala nosar 8 mm
5 st svarta trekantiga nosar 10 mm
5 st svarta trekantiga nosar 8 mm
5 st  transparenta kattögon 9mm
5 st transparenta kattögon 12 mm

Så nu är det väl fyllt i lådan! Så pass att allt inte fick plats


I tisdags efter skolan hade jag en timmes väntan tills bussen skulle komma så det blev lite små handlande:
5 st Tilda för 33 kr styck (priset har höjts sen jag köpte sist...hm...)
3 st Anemone för 20 kr styck (De var rea)
1 st Järbo Soft för 25 kr
1 st Catania för 30 kr

Sen hade dom lite fina saker på Akademibokhandeln!
2 st packet papper (med 5 papper i varje) för 19 kr styck (ord.pris 59 kr/st)
2 st förpackningar ClearStamps för 19 kr styck (ord.pris. 79 kr/st)

De här köptes på tradera för 40 kr (inkl frakt) och kom även det igår! 20 papper (2 av varje) och lite utsmyckning!

Även de här är ifrån tradera och köptes för 43 kr (inkl frakt)! De anlände i dag!


De här köptes på tradera för 42 kr!

Till sist blir det en bild på de här tre crepapperna som jag köpte för 9,50 styck!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar