fredag 29 april 2011

En till Hjärtkatt!

Denna började jag med i dag under lunch rasten och nu är han klar! Delarna blev klara för ungefär 5 timmar sedan, men sen så fastnade jag framför en manga och det drog ut på tiden! Finfin blev den i allafall, virkad i min favorit färg!
 Jag har döpt honom till Buster! Stiligt namn eller hur! Han får åka till posten efter helgen då jag troligen kommer göra minst en till i helgen! Jag hade tänkt att börja med en nu, men så kollade jag på klockan och blev förvånad över att se att den var tolv redan! Så det får vänta tills i morgon, jag kanske tar och gräver lite i garn lådan och bestämmer färg i kväll så jag kan ta med mig i morgon när jag åker in till stan.
Men nu måste jag till sängs, det har blivit sent dom senaste dagarna och de svarta ringarna runt mina ögon växer läskigt snabbt!
Goder Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar