lördag 30 april 2011

Försäljning till förmån för BRIS

Jag har under en tid funderat på vad jag ska göra med mina virkade saker, och förra veckan bestämde jag mig: Jag ska sälja dom här på min blogg och sedan skänka vinsten till BRIS! Dock har jag inte kunnat fullfölja planen förens nu då jag inte har haft möjlighet att vara hemma på dagen och fota dom(bilderna blir ju så fula på kvällen).  Så om det är något som är sugen på ett litet gosedjur är det bara att klicka på fliken eller länken här!

Dom här små krabaterna ligger uppe för försäljning nu! Och eftersom det är det första gänget att komma upp så bestämde jag att alla pengar jag får in för dom går till BRIS!
Sen när jag slutar virka hjärtekatter kommer det säkert att hämna fler saker under försäljningsfliken!
På tal om Hjärtekatter, så har jag just anmält mig som stödvirkare! Så får se hur det går!

2 kommentarer:

  1. Vilken generös idé! Inte nog med att du redan har hunnit virka tre hjärtekatter! Här ligger jag verkligen i lä! hehehe
    Tur att det finns vänliga själar som du!
    Nu är det bäst att jag själv sätter fart, så jag också kan känna mig tillfreds med mig själv.
    Ha en riktigt bra Valborg!

    SvaraRadera
  2. Tack! Nu hoppas jag bara att det tar fart! ^^
    Tack desamma!

    SvaraRadera