tisdag 5 april 2011

Halsband med pärlor och bromsdelar




Made for an Angel


Detta halsband satte jag ihop efter det förra inlägget. Det tog en liten stund att bestämma hur alla pärlor och saker skulle sitta ihop, men jag är nöjd med resultatet! Alla delar är köpta ifrån tradera, är inte det stället bra?! :p Pärlorna och "snöret" fick jag för ett par dagar sen, och jag har väntat otåligt på de andra delarna. Jag hittade allt samma dag och bestämde hur det skulle se ut redan då, men aktionerna slutade inte samma dag så de andra delarna kom lite efter! Men nu är det klart! Eller iallafall det första. Detta ska jag ge till min mamma(varesegod mamma om du läser detta!). Jag vet inte vad hon kommer att tycka, hon är inte mycke för smycken, fast det var int ejag heller förens jag började göra mina egna! Men som sagt är det min mor vi pratar om och eftersom hon älskar mig har hon inte mycket till val än att använde det, om än ändast i min närvara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar