måndag 25 april 2011

Träknappörhänge!



Ja en väldigt fin titel! Och för att vara rättvis så är det ingen träknapp, det är en plastknapp som ser ut som en träknapp. Enkel och fin. Jag gillar att göra egna örhängen, för det första är det oftast billigare än att höra, för det andra (det kanske mest självklara) är det inte lika troligt att minst två av mina kompisar har likadana och för det tredje går det oerhört snabbt,speciellt med dom här knappörhängena! Jag var inne UrochPenn i vekcan ör såg att dom hade knappörhängen som kostade mellan 39-49 kr paret. Mina kostar 2-22 kr paret, och eftersom jag ientligen bara behöver ett örhänge kostar det 10-12kr! Fast jag tänkte inte på att jag bara behövde en när jag köpte knapparna så jag har lite extra nu, men vad gör de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar