söndag 3 april 2011

Virkade Bakelser

I dag har  jag fått ganska mycket gjort, kanske inte till bloggen men med skolarbete! Plus att jag har kört bil för första gången, dock tror jag inte att det gick så bra :p menmen
Jag har iallafall virkat lite i dag, för ovanlighets skull. Det blev tre små bakelser/mini tårtor:

En gul med choklad och en jordgubbe, en rosa med en ros och vita pärlor och en blå med grädde och silverpärlor

Det var lite roligt att göra tre olika :) Det gick ganska fort att virka och som alltid tog de lite tid att sy fast pärlorna. Det har blivit många sötsaker i helgen, kan vara för att jag är lite smått socker beroende och knappt ätit någe godis i helgen!(om man bortser från dom där 15 mandelkubbarna som jag år hos min farmor... och ja jag är allvarlig...) Men nu ska jag packa ihop mina saker som ska med till skolan!
Goder Natt till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar