måndag 4 april 2011

Virkade Ballerina Kakor

I dag köpte jag lite brunt garn och virkade klart mina kakor! Dock råkade jag sätta ihop två fyllningar istället för en fyllning med en botten, det är inte en jätte stor skillnad på dom men fyllningen är en aning mindre än botten. Det är väl bara jag som kommer se det så det gör nog inte så mycket :)


Nu har jag sex små kakor :) ljuset är inte riktigt rättvisst mot garnet men det får duga!
Jag har lite dåligt samvete för min lilla kanin. Jag nämnde i tidigare inlägg att jag gjort en rosa och hade en gul på gång. Jag gjorde klart alla delar utom öronen i helgen, jag hade tänkt att göra klart dom när jag kom hem. Men då insåg jag att jag glömt mitt häfte där jag skrev mönstret hemma hos farmor min. Tråkigt! Visst skulle jag kunna försöka virka ett par liknande men jag hade även tänkt att lägga upp mönstret här på bloggen vilket gör det hela lite surare. Jag får ringa farmor min och kolla när jag kan hämta den! Dock är hela veckan uppbokad, men det löser sig.
Nu är det dags att gå till sängen, Goder Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar