lördag 2 april 2011

Virkade kakor

Det var ett par dagar sen jag uppdaterade senast, jag har varit hos min farmor och sytt en massa till mitt projektarbete (som skulle in i fredags vilket inte ökade stressen alls!). Under tiden har jag virkat lite kakor!


De nedre ska bli ballerina kakor men jag hade inte tillräckligt med brunt garn så dom får vänta ett par dagar. Jag har även virkat lite fler kringlor, men dom är inte ihop satta ännu så de får vänta lite innan dom dyker upp i bloggen.

Från det ena till det andra! Om ett par dagar flyttar mina Cupcakes hemifrån. Jag kände att jag inte hade plats för dom och jag visste inte riktigt vad jag skulle ha dom till, så jag bestämde mig för att lägga upp dom på tradera. Jag la upp dom för en tia i hopp om att kanske få tillbaka en del av pengarna som garnet gick på. Och vips så blev dom sålda igår för 83 kr! Roligt eftersom det betyder 2 Tilda garn och 2 mini Candy garn!

Adjö till dom!

Nu ska jag knåpa ihop lite kringlor, God Kväll!

2 kommentarer:

  1. Grattis till sålda varor! De är faktiskt riktigt fina så jag är inte så förvånad....

    SvaraRadera
  2. Va söta dom capcakesen va. Virkar du toppingen som en lång "orm" och snurra ihop och sy fast?
    Hälsningar Catarina

    SvaraRadera