söndag 17 april 2011

Vrikade chokladbollar och chokladtoppar

Man kan inte säga annat än att det är såååå skönt med sol! Synd att man inte kan vara ute och njuta av den, jag har just städat hela rummet;plockat ordning, kastat saker, dammat och damsugit(eller ja killen min sköte damsugningen)! Fint blev det i allafall!Nu ska jag sätta mig och göra lite uppgifter till Samhällskunskap B! Hoppas att jag blir klar fort.
Jag tänkte iallafall visa vad jag virkade igår kväll!

 Två chokladtoppar
 och två chokladbollar


 Det här fatet köpte jag på Röda korsets seconds hand för 30 kr, hur fint som helst. Perfekt att visa mitt virkade fikabröd på!

2 kommentarer:

  1. Jätte fint fat och bra pris =)

    SvaraRadera
  2. Vad härliga! Har du något mönster på chokladtopparna? Eller vet du ungefär hur du tog in maskorna för att göra topparna?

    Maila mig gärna på pernilla_juhlin@yahoo.se - vore väldigt tacksam, perfekt julklapp till en liten tjej jag tänker på! :)

    Tack, tack
    Pernilla

    SvaraRadera