söndag 22 maj 2011

Ännu ett staffli/student-kort!

Det här koret gjorde jag igår kväll! Jag hade velat göra mer kort, men jag känner inte många som fyller år eller sånt så vad skulle jag då göra av korten? Lite tråkigt eftersom jag är på humör för klipp-och-klistra. Menmen här är kortet iallafall:






Lila-Rosa-blå -tema blev det, ett riktigt tjejigtkort! Kortet är 10x12cm slutet. Jag är inte riktigt nöjd med pärlorna som jag satt i mitten av blommarna eftersom det inte riktigt är rätt blå, det såg inte ut att vara sån stor skillnad i gårkväll, men det var väl ljuset och tröttheten som spelade mig ett spratt! Inte mycket att göra åt nu!
Det var det, nu måste jag duscha och sen fara till jobbet. jippi... xD Finns så mycket annat som jag måste få klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar