onsdag 25 maj 2011

Ett annorlunda kort

Detta kort gjorde jag till CAS-ual Fridays utmaning; det skulle vara bling och simpelt. Och så här blev det;




Lite annorlunda ifrån vad jag tidigare gjort men jag älskar det! Själva motivet gjorde jag igår; clear stamp från panduro, diamanter, hobbyfärg och sist rött- och silvrigt giltterlim! Ett väldigt enkelt kort, roligt att göra. Det är lite synd att man inte ser glittret så bra, igår kväll när det var mörkt och lampan lör rakt på glittrade det som bara den! Hur fint som helst.
Jag är lite tveksam över den svarta bakgrunden bara; det är 120 g papper och lite i det tunnaste lagret, men det får vara då jag inte hade något tjockare svart!
Så 2 av 4 kort är nu visade, de andra kommer trilla in under dagen :)

7 kommentarer:

  1. What a beautiful card! Wonderful Clean and Simple design and I really love the bold black :) Glad you joined us at CAS-ual Fridays!

    SvaraRadera
  2. Vilket snyggt kort! Gillar stilen :)

    SvaraRadera
  3. So unique and beautiful!! Thanks so much for playing with us at CAS-ual Fridays!

    SvaraRadera
  4. Ooooohhh LOVE this, lovely!
    Thanks for playing at CAS-ual Fridays!
    Laura

    SvaraRadera
  5. Really creative and dramatic! Love the black, white and red color scheme with the pop of that bling! Fabulous! Thanks so much for playing with us at CAS-ual Fridays! Hope you'll join us again and share more of your beautiful work with us!

    SvaraRadera
  6. Very unique and lovely! Love the floral swirl with the embedded rhinestones, great CAS card :) Thanks for playing this week at CAS-ual Fridays!

    SvaraRadera
  7. Oh this is truly lovely. The color scheme is wonderful! LOVE the bling too. So glad you joined us for CAS-ual Fridays!

    SvaraRadera