lördag 28 maj 2011

Ett "manligt"-kort

HejsanHejsan!
Det har varit lite dåligt med inlägg på sista tiden eftersom det är mycket i skolan för tillfället. Nu är det mindre än 2 veckor kvar tills att jag tar studenten( och tills min tävling avslutad ;) ). Förhoppningsvis blir det bättre när sommarlovet börjar!

Jag har iallfall gjort ett kort till pysselmyrans tävling om att göra ett kort till en man. Jag vlade att göra ett kort till min pappa som äääääällskar drakar;





Draken ritade jag av ifrån internet och mönsterpappret har jag gjort själv, eller ja, jag tog ett rött papper och målade det med röd och svart färg! Det kanske är lite svårt att se men imellan de tre gula diamenterna så sitter två röda, syns mer i verkligheten. Ett väldigt stilrent och enkelt kort!

 Här kan ni se skillnaden på pappret före och efter;

1 kommentar: