tisdag 17 maj 2011

Give Away!

Det är nu mindre än en månad kvar tills att jag tar studenten! Det känns lite overkliget och de sista halvååret har gått fort.
Så att fira det har jag en liten Give Away som avslutas den 10/6 samma dag som jag tar studenten! Vinnaren kommer att dras under helgen!
Och paketet innehåller detta:

6 stycken Candy nystan:
5 stycken söta små rosester: 
Säkerhetsögon; ett par svarta 9 mm, ett par vita 9 mm och ett par svarta 6 mm:
Färgglada pärlor i två storlekar:

Och såhär deltar du:
1 lott får du om du kommenterar detta inlägg
1 lott får du om du tar bilden nederst i detta inlägg och länkar ifrån din blogg
1 lott får du om du lägger till dig som följare på min blogg

Så max 3 lotter, glöm inte att skriva hur många lotter som du tävlar med och om du är anonym måste du lämna mailadress!
Som sagt stängs tävlingen den 10/6!
Hoppas ni vill vara med och lycka till!
 

21 kommentarer:

  1. Jag är gärna med & firar att du tar studenten:) Jag tar en lott!

    SvaraRadera
  2. Jag är med & tävlar med en lott!
    Mvh Åsa

    seasalt@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. Tittut! Jag är gärna också med :) Har länkat med bild från högra sidospalten på min blogg, under "Tävlingar".

    LadyNight
    http://pysselstund.blogsot.com

    SvaraRadera
  4. Så klart jag vill vara med, Jag har lagt in bilden på min fasebook, följer bloggen och skriver detta inlägg, det blir tre lotter det. Jag ska hålla tummarna för dejså du får en underbar studentdag.

    SvaraRadera
  5. Gratulerar till (snart) student! :) Oh, va roligt jag hade på min student - hoppas du får det lika bra.

    Jag vill gärna vara med i din give away. Jag har länkat från min sidebar. Så jag tar 2 lotter tack.

    SvaraRadera
  6. Va roligt med en tävling, självklart är man med :)
    Det blir tre lotter för mig, är en följare och har länkat i sidomenyn i min blogg :)

    SvaraRadera
  7. Grattis i förskott till studenten! :D

    Jag är gärna med! Jag har länkat till utlottningen, skrivit här och följer bloggen :) (3 lotter)

    SvaraRadera
  8. Grattis till att ha klarat studenten (snart)!
    Är gärna med på din give away. Jag är följare på din blogg sedan igår, då jag försökte skriva här. (gick inte alls, hoppas det funkar idag). Lägger ut en länk i min blogg. = 3 lotter
    Eva

    SvaraRadera
  9. Hej och Grattis till snart student.
    Klart jag är med på din give away.
    Följare, kommentar och länk från min blogg = 3 lotter, =O)

    SvaraRadera
  10. Grattis till studenten :)
    Jag har även en tävling på min blogg (http://sakitty.blogg.se) som du kan delta i :)

    Jag länkade via min blogg också :)

    (två lotter)

    SvaraRadera
  11. For en fin pakke du har satt sammen!
    Den vil jeg gjerne være med i trekningen av, har også linket fra bloggen min. (2 lodd)

    SvaraRadera
  12. Hej! jag är gärna med :) har skrivit ett inlägg här: http://juliascrafting.blogspot.com/2011/05/give-away-hos-beccapysslar.html och föjer din blogg med, så tre lotter för mig då :) grattis till studenten :D

    SvaraRadera
  13. Jaaa vad roligt!
    Har både blivit följare och lagt in i bloggen.
    http://lantzhobby.wordpress.com/2011/05/24/give-away/
    Jag har inte ett endaste öga för jag har aldrig vetat vad jag ska köpa så det skulle vara såååå perfekt för mig att få testa mig fram lite.
    Kram

    SvaraRadera
  14. 3 lotter glömde jag ju skriva ;-)

    SvaraRadera
  15. Hejsan! Jag är gärna med i din Give away! :)
    Har länkat dig ifrån min blogg (anch0rproductions.blogspot.com)och börjat bevaka din blogg! :) Så tre lotter!

    Roligt med studenten! :D Lycka till!

    Hälsningar
    Sara

    SvaraRadera
  16. Grattis till studenten! Jag vill vara med och tävla, har lagt till mig som följare av din blogg.

    SvaraRadera
  17. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    3 lotter
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvaraRadera
  18. Grattis till Studenten! Klart att jag vill vara med tävla och jag har lagt till mig som följare = 2 lotter.
    Ha de gott.

    SvaraRadera
  19. Grattis till studenten och självklart vill jag vara med och tävla...går det lika bra att länka från fb om man inte har blogg för att få 2 lotter tro??...

    2 lotter alltså...

    mvh an1_@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill vara med i utlottningen! Jag länkar från bymisan.jidemo.se så 2 lotter till mig!

    /ByMisan

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Jag har ingen blogg så jag chansar på att vinna på 1 lott :)
    //Karolina
    karolina20_@hotmail.com

    SvaraRadera