söndag 8 maj 2011

Hjärtekatterna ner bäddade

Nu har jag tejpat igen lådan med katter! I morgon bär det av till posten och det är dags  att säga adjö till dom!


Jag slog in lådan i present papper för att det skulle vara lite roligare, eller för att jag köpte pappret i december och har fortfarnade inte fått använda det, eller fått att det tog emot att posta en DHL låda på posten, eller för att jag hade tråkigt eller för att jag är trött och gillar att svammla!
Det blev ingen full dag på jobbet iallfall, kroppen sa emot och det kändes inte så kul att stå och snörvla i kassen när folk ville beställa mat.... inte det mest hygieniska! Så det blev hem igen, där jag fortsatte dagen med pappersnäsdukar,nysningar och zombiehumör. Jag knåpade på lite presenter som jag ska visa i slutet av nästa vecka när dom är givna! Jag har även anmält mig till en pysselstafett så jag ska till affären i veckan och fixa matrial om jag får som jag vill! Jag vet vad jag ska göra så nu ska jag bara börja trixa så det blir klart!
Men nu säger jag Goder Natt, jag ska försöka släpa mig till skolan i morgon om jag mår bättre!
GODER NAAATTTT!

1 kommentar:

  1. vilka fina katter, har samma presnent papper som du ^^

    SvaraRadera