lördag 7 maj 2011

Sista hjärtekatten klar!

Nu är alla mina små katter klara och ner stoppade i en låda i väntan på sin resa!

Hjärtekatt #2; Buster sitter på verandan och chillar i solen!

Hjärtebjörn #3, Bernhard gillar tydligen blommar, han och Ferdinand skulle nog komma bra överens!

Hjärtekatt #4; Bibi solar bland blad och blommar

Hjärtekatt #5 som är sponsrad av min kille; Puck hittade en bra sitt plats på min pappas runda mage!

Hjärtekatt #6; Bobo sitter och funderar på ett par stockar!

Hjärtekatt #7; Bombo blev klar i morse och blev hur fin som helst!

Känns lite sorligt att som ska fara, men det är ju till en bra sak ;)Katterna ska till posten på måndag iallafall!

Jag trodde att jag skulle hinna klart med Bombo igår, men jag gick och la mig halv 10 och läste en halvtimme innan jag släckte. Förvånade mig själv då jag brukar gå och lägga mig som tidigast 23:00-23:30! Skönt att sova ut iallafall! Jag gick upp runt halv nio i dag och gjorde klar katten och sedan städade jag huset! Nu ska jag städa mitt/vårt rum, det ser ut som ett monster åt upp alla mina saker och sedan kasta upp det igen.... och jag har ingen att skylla på än mig själv! Allt i denna röra är mina saker, eller min killes som jag har använt för att stöka ner! illa!

1 kommentar:

  1. Vad många och fina katter du har gjort! Imponerande :)

    SvaraRadera