måndag 9 maj 2011

Vrik-a-long

Förkylningen blev värre i dag, så det blev att stanna hemma i dag med, tråkigt eftersom det betydde att jag inte kunnde posta katterna, inte köpa matrial och inte fortsätta med mitt screen-print. Istället har jag tagit det lungt hemma, kollar anime medens jag fortsatt med födelsedags presenter, jobbat på en samhällsuppgift och börjat på Amigurumi i fokus Virk-a-long. Än så länge är mönster till huvudet uppe och det är så långt jag har kommit ;)
Jag har valt färgerna vit och chock-rosa! Jag blev lite förvånad när jag hittade ungefär 4 olika rosa i tilda och 6 stycken rosa garn av annat märke, jag som inte ens gillar rosa! Men men rosa fick det bli iallafall!

I morgon ska jag iallafall till skolan, jag har körlektion i morgon så måste ju ändå in till stan. På onsdag är det klassresa, kryssning till Riga, får se om jag kan åka på det! Får hålla tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar