tisdag 21 juni 2011

Fjärde Hjrästkatten; Rupert

Nu är även den fjärde katten klar! Det blev en röd katt som fick morrhår.

Det är så kul att dom kan bli så annorlunda fast dom är gjorda av samma mönster. Som ni ser så fick denna katt även ett annorlunda hjärta! När jag skulle sy på  hjärtat såg jag att det knappt syntes mot den röda kroppen, så jag virkade dit en vit kant;

Lite charmigt kanske? Jag tycker det är bättre än att det inte syns alls! Nu har jag bara en katt kvar och göra, och i morgon jobbar jag så får se om den hinner bli klar. just nu funderar jag på om jag ska virka lite annat nu i kväll. Får se, får se.
Avslutar med en gruppbild!

2 kommentarer:

  1. AJ, va snabbt det går här då! =)
    De ser ut att vila upp sig ordentligt så att de orkar med att glädja ett litet hjärtebarn. =)

    SvaraRadera
  2. Så fina! Rekordtid tycker jag det var på inlägget ovan, 2 och en halv timma är inte mycket, men du hinner mycket på det! Bra jobbat. :)

    SvaraRadera