onsdag 8 juni 2011

Formgivning!

ojoj, det var länge sedan jag slängde upp en inlägg. Inte mycket att göra år när skolan tar så mycket tid+ att jag var på konvent i helgen! Det var hur kul som helst och jag längtar till nästa år <3
Men snart är skolan slut och i dag så hämtade jag lite saker som jag gjort i formgivning.
Det första är en glasskål som jag gjort! Den består av 48 glasbitar i olika storklekar och färger! Eller ja, två i varje storlek eftersom dom ligger dubbelt, men alla är i olika färg kombinationer :)
Den blev lite sisådär eftersom jag använde fel verktyg; jag använde ett som skulle vara till stora glasbitar vilket gjorde att mina bitar inte blev raka vilket gjorde att skålen har en konstig färg. Men den är nog fin iallafall :)
Uppifrån:
 Från sidan:
 Undersidan:
 Närbild:
 Lite "glasprover" som ska bli armband:

 Denna ska bli ett halsband(färgerna är finare IRL och det är större kontrast på dem):
 Min första drejade skål(!):


 Min andra skål:


 Färgen var väldigt rinnig så det blev en liten ful kant nedtill

Det var de! Lite roliga saker som jag inte riktigt vet var jag ska göra av!

Och det är bara två dagar kvar på min Give Away så klicka in till inlägget och kolla in det! ( Snart tar jag studenten!!!! Ojoj)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar