tisdag 28 juni 2011

Garn & Te + lite nya fina saker!

Förra veckan slank det ner ett paket i min brevlåda, det innehåll Garn och Te! Det blev lite sent eftersom min anmälan inte hade kommit in, men det löste sig iallafall. Och detta fick jag;

 Garn i min exakta favoritfärg! På pricken!

 Här är te.t som jag fick! Roligt eftersom blåbärs te är min favorit!
Tack så mycket, Birgitta! Jag längtar tills att jag kan börja använda det, dock har jag väldigt många projekt för tillfället, typiskt mig att börja på en massa nytt hela tiden!

Sen var jag även i stockholm i går! En sväng in till panduro är ju ett måste och även en titt i en tygbutik!
(allt utom det svarta tyget köpte jag på panduro)

 Det var 50% på det rosa tyget, vilket var kul! Dock vet jag inte om jag kommer köpta tyg där igen eftersom dom klippte det väldigt snett; ungefär 3 cm i från ursprungspunkten. Och det var på bägge sidorna, visst lägger dom på en extra cm  på den halvmetern som jag skulle ha men iallfall. Får se hur det blir!
Smyckedelarna och bandet är till mina glas saker som jag gjorde i skolan; de randiga. Jag hoppas det blir bra :) men när det blir tid att göra dom vet jag ej!
Nu måste jag jobba vidare på mitt projekt! Det ska vara klart på torsdag, så jag har i kväll på mig, sen ska jag upp på bio i morgon och på torsdag jobbar jag kl 9,30-17,30!

1 kommentar: