lördag 11 juni 2011

Student presenter

Min syster tog studenten i onsdags och min bror tog i går, jag ville inte köpa ett gosedjur år dom eftersom jag tycker att de flesta är ganska tråkiga och opersonliga. Vad finner vi för lösning på det? Virkar egna! (svårt att gissa)

Här är dom tillsammans:
 Min systers:
 Min brors:
Min syster fick en kock/bagare eftersom hon gick Hotell/Resturang och min bror fick en trädgårdsmästare eftersom han gick någon trädgårdslinje(kommer inte ihåg vad den heter ). Det här är då min bild av hur en kock och trädgårdsmästare ska se ut! Hoppas att dom uppskattade dom!

Nu till min studentpresent!!!
En kamera! Min lilla egna kamera! En Sony Cyder-shot Dsc- W 530, liten,enkel och bra! Perfekt!Min kille köpte den till mig, jag var med och valde eftersom han har noll koll och jag har iallafall liiiitttee kol :)

1 kommentar:

  1. Är ni tre syskon som tagit studenten samma år?
    Fina presenter!

    SvaraRadera