lördag 9 juli 2011

Blått pärlarmband

Tänkte visa visa lite bilder på ett armband som jag gjorde i går. Det består av en grövre kedja, antisk lås, ett hjärta, 50 st pärlor i olika storlekar och former och en massa hattpinnar och ringöglor som pärlorna sitter i.






 Jag var inne på någon blogg häromdagen och såg att hon hade gjort en förpackning till två par örhängen, det såg väldigt fint ut så jag testade att göra samma sak! (Länk till det inlägget)
Min förpackning:


Ganska pilligt att göra och det behövdes en del tålamod, men det var inte så särsklit svårt :)
Snart ska jag iväg till jobbet vilket jag inte är så jätte pepp på. Jag gick till sängs tidigt i går(runt 11) , dock kund ejag inte somna förens efter kl halv 2. Så nu känner jag mig som en zombie. Inte mycket att göra åt, hoppas att jag kan ta igen sömnen i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar