måndag 11 juli 2011

CupCake!

Nu är min cupcake klar! Det tog lite tid för jag provade 3 olika toppings innan jag blev nöjd. Den virkades i vit och turkost Tilda garn:




En söt liten sak eller hur? Jag ska göra lite fler i olika färger, men det får vänta. Jag ska göra mig i ordning och sen åka i väg med familjen till min farmor. *håller tummarna för massa fikabröd"

Btw, det där fatet är ett av dom jag köpte häromdagen, väldigt fint och oerhört billigt. Jag är redan sugen på att jaga fler.

Btwbtw, så har jag skapat en ny etikett till mina bakverk; Virkade godsaker. Jag kan försäkra er att det var oerhört tråkigt att gå igenom alla 50 inlägg i kategorin Virkat för att sedan klicka in på dom och flytta. jag upptäckte att det gick att snabbt markera flera inlägg och lägga till dom i en till kategori, men jag hittade inte ehur man kunde ta bort som på samma sätt. Jaja nu är det klart i alla fall!

5 kommentarer:

  1. Ser mycket smaskigt ut.
    Eva

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin. Vad använder du till de små silverkulorna?
    //jonna d

    SvaraRadera
  3. Tack för de fina komentarerna :)
    Jag använder silverfärgade pärlor som jag syr fast :) Jag köpte mina i Thailand men det finns säkert på panduro/andra hobby butiker/tradera :)

    SvaraRadera
  4. Du skapar verkligen mycket fint. Hoppas du kommer att uppskatta din vinst (när du får den)! ;)

    SvaraRadera