tisdag 12 juli 2011

Dagens Cupcake och en prisbelönt kossa

I dag var jag en sväng till Stockholm, killen min hade reserverat en bok som släpptes i dag så det var bara att hänga med. Själv köpte jag två manga böcker och en anime serie, inte fy skam det inte! På vägen dit och sen när vi väntade på bussen hem hann jag göra tre stycken cupcake formar. Efter lite slit är nu alla tre klara och så här blev dom:








Så kan det bli! Passar på att visa ett till av faten som jag köpt ;)
Fick ännu en trevlig nyhet i dag! Min kossa Rut vann tävlingen med en röst, jämt blev det. Så roligt att det var många som gillade den, och för att ni röstade på min ko :)

Med det säger jag god natt, jag ska upp och jobba i morgon var efter jag ska på nya Harry Potter filmen med min familj. Goder Natt

2 kommentarer:

  1. Dina cupcakes är verkligen helt fantastiska.
    //jonna d

    SvaraRadera
  2. Kika gärna in på min blogg, och kanske lämna en kommentar? :)

    SvaraRadera