fredag 8 juli 2011

En hög med...

HJÄRTEKATTER! eller ja nästan

Delar till tre katter! Det här är då de sista katterna och med dom har jag virkat 15 stycken! Svårt att tänka sig. Jag hoppas att jag tar mig tid och syr ihop dom under helgen. Att sy ihop dom är ju det tråkigaste. Eller nej att fylla dom med stoppning är det tråkigaste. Men det ska ju också bli gjort.
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra för pyssel här näst. Jag haft mycket tid över de senaste dagarna, men sen jobbar jag hel dag lördag och söndag sen så fortsätter det med en lungt vecka. De två veckorna som följer därefter blir det full rulle; då jobbar jag 8 timmar per dag 5-6 dagar i veckan plus att jag har 2 körlektioner i veckan in bokade. Så det blir att se hur mycket pyssel jag hinner mer!

1 kommentar:

  1. ojoj har du gjort 15 stycken det var inte dåligt!

    SvaraRadera