söndag 17 juli 2011

Fortsättning!

I går var jag iväg och firade två kompisar som har fyllt åt/ska fylla år. Innan jag pkte var jag tvungen att fixa till de kort som jag hade gjort till dom. Som vanligt tänkte jag inte alls på att göra något på insidan, vilket gör att kortet ser hur tråkigt ut som helst.
Denna insida fick detta kort;
 Och så här blev det här kortet;
 Så här fina blev paketen;
 Det här paketet parades ihop med det översta kortet och inne håller den här väskan och det här armbandet;
 Det andra kortet gick då ihop med de här paketen som var den här väskan och det här armbandet;

Ja, det var en liten fortsättning på lite saker som jag gjort :) Det är roligt att göra saker som man kan ge bort, det är ju roligt att göra själva grejen sen är det ju ett plus att det inte bygger på min samling med saker ;) och ja det är väl kul om personen som får det uppskattar presenten med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar