måndag 4 juli 2011

Halvfärdiga hjärtekatter och omröstning hos Amugurumi iFokus

Alla delar till min första rest katt blev klar i dag och jag hann även göra ett huvud och en kropp till en ny katt. Dom fick en liten annan färgkombination, vilket är kul! Kom på i dag att jag är inne och virkar på min 14(!!) hjärtekatt! Helt sjukt! Dom är ju så roliga att göra. Nu vill jag bara ut och fota de nya katterna utomhus så jag har lite fina bilder på dom, men vädret har varit så tråkigt dom senaste dagarna så det har fått väntat.

Här ser ni färgställningen hos de senaste katterna! Söta va? Den rosa ska få röd nos, svans, armar och ben plus rosa öron :)

Sedan klickade jag även in på Amugurumi iFokus och såg att omröstningen i månadstävlingen har öppnat. Det var till den tävligen som Kosan Rut skapades! Klicka på länken för att kolla alls bidrag och passa på att rösta! Du måste vara medlem för att rösta med det går snabbt att fixa ett konto så backa inte för det!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Hittade hit via din söta lilla kossa från Månadstävlingen, tänkte kika på lite fler bilder och allt annat fint du gjort med. :)
    Ett problem är bara, jag är ganska så ny på Amigurumi I Fokus, men HUR ska jag kunna rösta? Funderade på att kommentera inlägget där administratören skrev om hur man röstade, men inte får jag upp någon lista när jag klickar, bara en youtube-video. Och så vill man ju inte skämma ut sig det första man gör där heller. ;)

    Men verkligen en jättefin ko du virkat, häftig är ordet!
    Kramar Lovisa

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Kul att du hittade till min blogg :)
    Det finns en ruta under youtube videon där det står att du måste vara inloggad, så när du är inloggad ändras den rutan så står att alternativ som finns. Sen är det bara att du trycker i cirkeln framför alternativen och klickar sedan på den lilla "rösta"-knappen :)
    Kanske lite konstig förklaring, men hoppas att du förstår :)
    Lycka till

    SvaraRadera
  3. Svar: Jasså, nu gick det! Antingen har jag missat röstrutan grovt (inte alltför troligt) eller så hade den bara bestämt sig för att inte visa sig, men nu har jag röstat på din fina ko!
    Lycka till med virkningen i fortsättningen!
    Lovisa

    SvaraRadera
  4. Haha jo det är ju lätt hänt :)
    Tack så mycket!
    Lycka till du med! :D

    SvaraRadera