tisdag 12 juli 2011

Lite shoppingberoende kanske?

Ja nu har jag fått hem lite nytt material, igen!

Det började gapa tomt i lite fack så jag klickade in på tradera och köpte detta;
12 stycken lås och 60 stavar med hatt för 33 kr!
Lite skillnad på om jag hade köpt de på panduro som jag brukar; samma mängd hade kostat 105 kr.

I går svängde vi förbi ÖB och där hittade jag detta:
Chipborad dekorationer (+80 st ) för 20 kr och 3D stickers för 15 kr.
billigt är bra


 Hos min farmor var det inte bara fika jag fick utan även massa tyg! 
Jag har tänkt att testa lite laptäcks-teckning(fast på kuddar) så dessa tyger passade bra! Massa blommar.


 Detta var kärlek vis första ögonkastet!
 Lite svårt att se mönstret på detta tyg,men det är fullt med får.
 Min tyglåda!


Det var de!

Klickade även in hos 4U2, och gissa vad? Jag vann överraskningen. Tänka sig! Nu kommer jag vakta brevlådan som en hök, jag älskar överraskningar och jag älskar post.

1 kommentar:

  1. Grattis till överraskningen!

    Oj vad mycket fint du har fyndat och fått. Det blir spännande att se när något är klart.

    Kram Birgit

    SvaraRadera