onsdag 27 juli 2011

Massa stämplar och en liten ask

Jag for iväg med min mormor till affären i dag och vi tog en sväng förbi stan in på en hobbybutik. Det blev en del saker inköpta och de blev mest stämplar:


Martha Stewert Cratf- Clear Stamps för 90 kr (11 stycken olika motiv)
 Magnolia Rubberstamps - Pojke för 79 kr och flicka för 89 kr
 Reprint Clearstamps- 7 olika fraser för 55 kr
 Fina "mönsterpapper" 8 kr för 5 stycken
 och de här två kostade 8 kr styck
Mycket fint blev det! Har längtat länge efter Magnolia stämplar och jag kunde inte låta bli att köpa de är två! Helt okej priser om jag får säga det själv, för allt då (337 kr)

Sedan har jag även gjort en liten ask som ska ges till en liten flicka på hennes namn-givnings-cermoni, och så här blev det:


Mönster papper, hel rosa papper(till botten) lite garn och två cirklar som jag köpte idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar