fredag 1 juli 2011

Matrial- gammalt och nytt!

I går var jag på panduro! Jag var tvungen att gå dit igen eftersom jag inte hann kolla ordentligt i måndag ;) Denna gång blev det lite mer saker;




 Allt var på rea förutom kedjan och de vanliga ringöglorna! Alltsomallt gick det på 391 kr, mycket för pengarna.
Sen har jag även fått ett nytt paket ifrån Creative Club, jag får dom lite sent för att dom skickas hem till min mamma :)

 Innehållet;
 Jag vet inte riktigt vad som gick fel med dom lila blommorna, dom var helt ihop tryckta och gick knappt att få i sär och dom längst fram gick tyvärr sönder :/


Här är mitt scrapbook-pynt! Från höger hörn till vänster:
-Små brands, papper/scum blommor, bling utan glister på baksidan
-Lite större brands, blommor i hårdpapp, ringar till album, bling med klister på baksidan
- Stora brands, glitter blommor utan glister, lite större udda utsmyckning, glitter blommor/fjärilar med klister
- Blommor
 Lite smyckessaker; berlocker, mellandelar och pärlor
 Smyckesdelar; kedjor, ringöglor, örhängedelar, stavar, lås, mobilsnören, mer lås och mer stavar. Plus snören och stora berlocker/hängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar