tisdag 5 juli 2011

Present och Försäljning till BRIS

Min mormor kom och hälsade på i helgen och då hade hon med sig en påse men lite smått och gott till mig ifrån en släkting! Kul! och det här gömde sig i den lilla påsen:

 Tunt garn som jag ska försöka göra lite dukar av! Det gröna är min favorit ;)
 En dockbok! Vi var alla lite skeptiska när vi snabbt kollade igenom den; den är på tyska! Dock bländrade jag i den i dag och helt plötsligt ramlade det ut en översättning på svenska! Rena magin, den såg vi inte häromdagen!
 läderband, broderi garn och knappar!
Roligt! Det tackar vi så mycket för!!
Och med det kom jag på en sak; jag har ju inte ändrat min Försäljningssida, samma släkting köpte nämligen min gul/oranga uggla! Vilket känns lite jobbigt att jag har glömt att fixa det, jag sålde den samma vecka som jag gjorde den vilket var i mitten av maj! Dumt av mig, men nu är det uppdaterat!

Pengarna överfördes samma dag dom kom in och jag printscrenade det så jag hade en bild att lägga upp till det inlägget som skulle ha blivit. Knasigt det kan bli i bland!



Nu har det iallafall skänkts 140 kr till BRIS, vilket kanske inte låter så mycket med det är 140 kr mer än vad det annars skulle vara!

1 kommentar:

  1. Tänkte att materialet nog kommer bättre till användning hos dig än i en påse i källaren hos mig.
    "Gammelmoster"

    SvaraRadera