söndag 10 juli 2011

Sockersött!

Ett litet snabbt morgon inlägg innan jag far i väg till jobbet. Igår kväll började jag virka lite godis! Jag gjorde alla utom dom tre blåa igår.
Skålen köpte jag i torsdag på en second hand butik, den skulle ha kostat 30 kr med dom hade 50% rea(är det bara jag som tycker att det låter konstigt att ha rea på en second hand butik?) så jag fick den för 15 kr! Utöver den köpte jag över 3 st stora silverfat, ett mellan stor, tre mindre och en till glassål (utan fot); notan? 44 kr för allt (inkl skålen med fot)! Jej för det!
Lite bilder på godiset! Det får bli mer godis i kväll :)


2 kommentarer:

  1. En sådan skål har jag. Den står i ett glasskåp när det inte ligger godis i den. Det var nog engelsk konfekt som låg i den senast. Ska kanske också virka lite godis.

    SvaraRadera
  2. Fina färger, det ser mumsigt ut :D

    SvaraRadera