tisdag 23 augusti 2011

8 stycken Hjärtekatter

Nu är alla katter klara! Det som var kvar var att sy ihop två stycken. Nu är dom märkta och ner stoppade i en låda, imorgon får dom följa med till stan och i väg till posten.
Det är väldigt skönt att dom är klara så att jag slipper tänka på det, jag har varit lite orolig för att jag ska glömma dom och sedan få ett argt mail av någon som saknar dom xD
I morgon bär det av till skolan för inskrivning, likså på torsdag. jag är reserv 2 på den utbildning som jag helst vill in på så jag håller tummarna för att jag har tur!
Alla 8 katter!








8 kommentarer:

  1. Hjälp vad många du har virkat och de är väldigt fina.
    //jonna d

    SvaraRadera
  2. Jättegulliga peronligheter.

    SvaraRadera
  3. De barn som får dina Hjärtekatter bli jätteglada tror jag för de är fina.

    Håller tummarna så att du kommer in på den utbildning som du helst vill in på.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  4. Vilket härlig kattgäng! :)

    SvaraRadera
  5. Tack för alla fina kommentarer!(^.^)

    SvaraRadera
  6. Underbara katter, vilket jobb!
    Hjälper till med en liten tumme & hoppas att du får gå den utbildning som du helst vill :)

    SvaraRadera
  7. vilka härliga bilder på katterna.Va Duktig du är som har gjort så många =)hoppas, hoppas du kommer in på din utbildning...

    SvaraRadera
  8. Gud så söta och vad duktig du är som gjort så många :)

    SvaraRadera