lördag 27 augusti 2011

Ännu en Hello Kitty

Jag fick en beställning på en hello kitty av en släkting, den ska ges till en liten flicka(överraskning va?). Jag utgick ifrån samma mönster som på den förra men gjorde lite ändringar, första försöket blir snällan 100-procentigt!



 Hon blev 15 cm hög och är virkad i Molly garn efter rekommendation av Humlan (tack för de!)
Jag virkade hela kroppen samma kväll en efter frågan kom men sedan fick jag ont i handleden och det fick vänta. I dag virkade jag klänningen och rosetten och jag kände att det ömmande lite så även fast jag ville har jag låtit bli att virka något mer. Istället har jag sytt ihop lite saker som har legat i min hög! Vilket jag ska fortsätta med nu!
Ha en trevlig kväll

4 kommentarer:

  1. Hon blir ju jättesöt!
    "G-M"

    SvaraRadera
  2. Vad fin hon blev. Visst är det häftigt att virka henne i tjockt garn. Hon blir ju så stor då.

    SvaraRadera