måndag 29 augusti 2011

Dopkort

Jag börjar inte skolan förrän i morgon så i dag är jag hemma hela dagen, vilket är bra så jag behöver städa och tvätta, siken tur att det är fint väder så att tvätten kan hänga ute :p (ointressant jag vet;) )
Innan jag börjar slava har jag ägnat lite tid åt att göra ett kort, jag ville testa de ny monterade stämplarna.






Stämplarna är ifrån Pysselmyran och texten har jag skrivit själv. Jag skulle vilja göra ett matchande "pojkkort" eftersom vi ändå lever i denna strikta rosa-är-för-flickor-och-blått-är för pojkar-värld, men då får det bli ett grönt kort eftersom jag ännu inte har något blå penna. Eller jo jag har en jätte mörkblå och en gråblå, men det ser inte så bra ut tillsammans.
Jag är iallafall nöjd med kortet, jag har verkligen kommit in i att stämpla  papper med snirkel stämlpar i från panduro( ex. 1 & ex. 2). De blir enkelt och fint!

Denna kort hamnar under fliken Till Salu om någon är intresserad!
Nu ska jag börja slava!
Ha en trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar