onsdag 10 augusti 2011

Finfina saker!

I dag kom brevbäraren och knakade på på dörren med två packet till mig!
Det första innehöll mitt pris ifrån en fan art tävling;

Bigfoot 2100 Network Gaming Card
Jag har en laptop vilket gör att jag inte har något direkt nytta av det, tur för min kille då han kan ha den i sin stationära dator!

Det andra innehåll Trines blogg candy som jag van! Och det innehåll massor med fina saker:

 6 fina rubberstamps:
 Ett block med mönsterpapper och 15 st Shinhan TouchTwin Markers:
 Ett packet med clearstamps
Som sagt finfina saker!
I dag är det min mammas födelsedag(eller ålderdomsdag som jag sa till henne) vilket gör att det känns lite konstigt att få så fina packet ;)
Jag ska snart i väg till bussen och köpa saker till en tårta och sedan fara hem till henne!

Jag hoppas att ni får en trevlig dag!

Grattis, mamma!

Bye

1 kommentar:

  1. Oj vilken turgumma du verkar vara, såg att du har haft turen med dig flera ggr!
    Kul att du har hittat in till mig & vill vara med på min blogcandy också, Lycka till! :)
    Hittade väldigt mycket fina saker här inne hos dig så jag återkommer gärna :)
    Kram Annelie

    SvaraRadera