söndag 28 augusti 2011

För mycket av det goda

Eftersom jag fortfarande håller mig borta ifrån virknålen (förutom liiiite i går ;) ) så bestämde jag mig för att sy ihop det som låg i min hög. Vilket resulterade i detta;


Rånen och chokladbollarna sydde jag ihop i går och prinsesstårtorna idag.  Jag tyckte att det var roligt att göra dom i lite olika färger (^.^)
Sedan har jag även kollat hur mycket jag har gjort för att veta vad jag har kvar att göra:

 Nu är det inte allt för mycket kvar! Det ska fyllas på lite av det som finns( marängerna och muffinsen) och sedan har jag börjat på prinsessrulltårtor plus att jag ska göra ett par stora rulltårtor och morotstårta plus något mindre till!
Utöver bakverk ska jag även ta med ett par sjalar jag gjort/ska göra, och dessa;
Lite olika gosedjur som jag har gjort, dessa ska säljas i förmån till BRIS precis som det som ligger uppe på min blogg nu.
Jag ska fortsätta virka denna vecka och nästa vecka hoppas jag att allt är klart så att jag kan prismärka och packa ner.
Jag vet inte hur mycket jag kommer få  i skolan de två första veckorna men jag hoppas att det inte blir allt för krävande så att allt går åt skogen. Det åter står att se!

Lite senare tänkte jag visa de två andra sjalarna som jag har gjort, nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar