måndag 15 augusti 2011

Grattis kort med Nallar!

Här kommer ännu ett kort som jag gjort!



 Baksidan;
 Insidan:
Kortet är 10x10 cm och oerhört sött! Som ni ser så har jag stämplat lite snirklar på framsidan för att göra det lite mer intressant :)
Jag älskar den här nalle stämpeln och dom blev så söta när jag målade dom med mina pennor! (^.^)

Jag har även bestämt mig för att sälja av mina kort! Jag är gjort en ny "flik" som heter Till Salu!
Jag ska inte bara ha kort där utan också lite andra saker som jag har gjort.
Så klicka in där om ni är intresserade (^.^)

3 kommentarer:

  1. Tack för gratulationen :) Ingen tårta blir det dock :/

    Fint kort :)

    SvaraRadera
  2. Jätte sött litet kort.
    Vill även ge besked om att pyssel stafetten startar den 20 Aug och jag hoppas att du fortfarande har lust att vara med. För mer info, besök min blogg:
    http://sniffarskonhet.blogspot.com/2011/08/pyssel-stafetten-jonna-d-gladjer-sig.html
    Detta blir skoj!
    //jonna d

    SvaraRadera
  3. Du gör jättefina kort!

    Kram Birgit

    SvaraRadera