lördag 27 augusti 2011

Höstigt grattis kort och Ensam kvar

I går hade jag och min kompis en liten födelsedags-middag/filmkväll! Och detta blev min present till henne ifrån mig:


Kotret knöt jag fast i en chokladkaka som jag gjort en förpackning till:


 Trädet är utstämplat och sedan färglagt med Touch pennor, gräset har jag ritat sedan klistrat på. Stämpeln hade gräs med men det klippte jag bort eftersom jag skulle ha gräs vid skylten och jag ville att de skulle se likadant ut!
 Skylten har jag ritat och sedan stämplade jag på texten Grattis.
 Ett staflikort som ni ser!
Ramen är en clipbord ram som ingick i en packet som jag köpte på ÖB.
 Vanligt brunt tjockt papper som jag stämplade snirklar ifrån panduro i svart på.

 En T-shirt som jag ritade på med textil penna!

 Bilden ska föreställa Paolo Roberto ur filmen Stockholmsnattm vi fick se filmen när vi gick första året i gymnasium på vår samhällskunskaps lektion. Filmen är väldigt rolig, eller ja skrattretande. Iallafall så kommer Ensam kvar där ifrån :)

Jag deltar även med kortet i pojjos tävlig

4 kommentarer:

  1. Vilket jätte fint kort du har gjort, Va roligt du ville tävla hos mig .. Tack.
    Glöm bara inte länka tillbaka till mig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Visste att det var nåt jag glömt! Är fixat nu iallafall!

    SvaraRadera
  3. Hej! Säljer du t-shirten "ensam kvar"?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!
      Tyvärr inte, det var en engångs grej jag gjorde åt min vän :)

      Radera