onsdag 24 augusti 2011

Montering av stämplar

I dag kom ett paket till mig med en beställning som jag gjort i från pysselmyran. Det innehåll ett a4 Ez mount och 3 stämplar. Jag har ju haft ett par till stämplar liggade ett tag som har behövts monteras så i dag fick det ske!

De högst upp fick jag i pysselmyrans tävling, trädet fick jag i Trines bloggcandy och barnvagnen, tårtan och fötterna beställde jag!

Nybörjare som jag är hade jag svårt att klippa ut som, men nu i efterhand hittade jag ett smart tips här, om att ta lite diskmedel på saxen! Det ska jag testa nästa gång. Om nu ni liksom jag inte visste det tidigare och har/får en massa klisterkladd på era saxar så ta på margarin! Det tipset fick jag av min lärare och det fungerade jätte bra! Visst får man vara lite försiktig när man gör rent den men annars är det super bra.

Kollade lite just och såg att jag har sålt 8 stycken mönster(flera av samma fast till olika personer) den gångna månaden! Kul är det! Mina mönster hittar ni under fliken Mina mönster ;)
Nu ska jag virka på! Marknad om 17 dagar! Stress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar