torsdag 11 augusti 2011

Presenter

Här kommer lite bilder på vad jag gav till min mamma i födelsedagspresent!

Två kuddfodral med en stor blomma på! 
Dom är ungefär 50x50 cm stora och är sydda men vitt bomullstyg och flistyg.
Jag hittade hur man gjorde dom här, men jag följde inte måtten osv utan körde på bara!
 (Hon fick även kuddar som passade i fodralen)
 Sedan broderade jag även en ros och satt i en ek-ram från IKEA.
Mönstret på rosen hittade jag här, även det följde jag inte till 100%.
Eller ja, jag gjorde fel ett antal gånger så min ros stämmer inte helt med hur det skulle vara (-.-')
 Inslagna! Visst ser det ut som paket till en 45 år gammal dam! (haha)
Kortet glömde jag att fota så jag får ta med kameran nästa gång jag far till mor min så jag kan visa det här.
Kortet blev i allafall grönt, tydligen ville alla presenter ha ett färgtema! Vad kunde jag göra (suck) det blev bara så (^.^)

Nu på förmiddagen har jag settat och sytt ihop mitt berg med virkade saker! Jag virkade en del till efter det inlägget så jag har lite att jobba på idag. Men det får bli senare för jag ska snart åka i väg med min bättre halva och äta tahimat och små shoppa!
Hoppas ni får en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Jättefina kuddar din mor fick!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Hon verkade gilla dom iallafall.

    SvaraRadera
  3. Oj så gammal din mamma är (skrattar), ungefär som jag ;)
    Fina presenter, jag har alltid önskat mig sånt som mina barn gör, överraskningar, det bästa jag vet!
    Ju, ditt paket: det "stora" är extra, det "lila" är vinsten!

    SvaraRadera