tisdag 2 augusti 2011

Roligt att få paket med posten!

Förra veckan när jag var borta anlände det ett paket i från Pysselmyran. Det var min vinst ifrån när mitt bidrag blev fram lottade i veckans utmaning. Och i paketet hittade jag detta:

 Lite roliga stämplar! Dock är dom inte monterade så jag måste köpa EZ-foam och fixa det. Jag vet inte riktigt om jag ska åka upp till stockholm och köpa det eller om jag ska beställa över nätet. Får se, får se!

Deras webbshop:


Sedan hämtade jag ut ett paket i går med garn som jag beställde innan jag åkte iväg, dock var min order inte fullständig. Jag brukar inte beställa garn via nätet med det garn (eller den färg jag behövde rättare sagt)  som jag behövde fanns inte i min lokala garnbutik och dom hade inget motsvarade. Så jag letade runt och hittade ett passade. Det känndes onödigt att bara beställa just det garnet och med frakt kostaden blir det väldigt dyrt att bara beställa två nystan. Så jag klickade hem lite garn som jag ändå skulle ha. Och gissa vilka nystan som saknades? Självklart dom som var anledningen till att jag gjorde hela beställningen.
Så i går var jag lite små sur, men det lättade i dag när rest nystanen damp ner i brevlådan! Bra det, jag var lite oroligt att jag skulle vara tvungen att betala dubbel frakt men så var inte fallet! Bra!

I dag har jag varit iväg en sväng förbi stan, jag och killen var och åt kina mat. Det var trevlig, hans mat var godare än min så den snodde jag. Snäll som han var lät han mig göra det! Sedan handlade jag lite tyg och köpte kläder till honom, i utbyte köpte han anime till mig. Bra byte om du frågar mig.
När jag kom hem virkade jag klart cupcakes som jag började på i går och satte ihop dem. Jag stoppade även de sista marängerna som blev över innan jag for norr. Så nu är mitt skrivbord fullt med bakelser!
Lite bilder på det får komma upp imorgon, det blir inga bra bilder i det här ljuset.
Det var det.
Goder Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar