lördag 13 augusti 2011

Rosa grattis-kort

När jag var iväg till stan för några dagar sen så köpte jag lite scrapbook-saker, lite blommor,lite blind, pärlor och papper. Så på kvällen kunde jag inte låta bli att sätta ihop ett kort.




 
 Så blev det! Blommorna, pärlorna och det rosa pappret köpte jag på min tur, det andra hade jag sedan tidigare. 
Dock vet jag inte riktigt vad jag ska göra med kortet, jag har även ett par stycken sedan tidigare. Ja det återstår att se!

Garnet som jag fick i går lockade mig allt för mycket, i går hittade jag ett mönster och började virka. Jag ändrade det lite efter min smak, jag satt uppe till kl 2 i natt och nu på förmiddagen blev den klar! Det blev mer som en halsduk eftersom den inte fick en "klassiskt" trekants form, men jag tycker den passar mig bra. 
Jag får slänga upp lite bilder senare i dag eller i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar