onsdag 17 augusti 2011

Trekantsjal i kärleksknutar

Nu har jag gjort min andra sjal! Denna blev i lila akryl garn i från järbo garn:


 

Det är en diskret färgskiftning i garnet, en väldigt lugnt färg :) Jag är nöjd och det tog inte allt för lång tid. Dock är den liiiite stor för min smak, men det får gå!

Snart ska jag iväg till bussen, jag ska åka till min farmor och sy lite. Jag har ett begär på en ny cosplay som måste fyllas. Jag har tre stycken och alla har jag gjort hos min farmor. Så det kanske blir tomt här ett par dagar!
Ha de bra!

2 kommentarer:

  1. Svar: Tack! :'D
    Vilken fin sjal!

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken fantastisk sjal! Jättefin!
    Gillar kortet i inlägget under oxå, jättesött!
    Tack för att du vill vara med på min bloggcandy, lycka till! Ha en härlig dag,
    kram K.

    SvaraRadera